top of page

Блиц интервю със Силвия Кьосева, хотелиер

"Спортът е много повече от физическо натоварване-той помага за концентрация, човек да бъде дисциплиниран и отговорен, да социализира и да поема ангажименти."

Блиц интервю със Силвия Кьосева, хотелиер

1. Може ли да се представиш с няколко думи
Казвам се Силвия Кьосева на 36г. от София. След 12г в Милано, в момента живея в Несебър. По професия и по призвание съм хотелиер, хобито ми е да се записвам на всякакви маратони (плувни и бегачески)-, триатлони, дуатлони, акватлони и други спортни приключения.

2. Какво е спортът за теб?
Спортът за мен е втори шанс от живота да направя неща, които 30 години са били немислими…или по-скоро много далечни, тъй като допреди това не бях спортувала никога нищо, нямах спортна култура, нито нямах двигателна активност. За мен той е начин да посетя нови места, да направя нови приключения, да срещна нови хора, да се забавлявам. Спортът е свобода.

3. От колко време се занимаваш със спорт и какъв?
Започнах някъде около 29-30 годишна просто с бягане, защото не бях търпелива, не обичам да се уча, много екипировка ме изнервя и така най-естествено беше да започна с бягане. Съвсем къси дистанции, 5-10км джогинг. След това 2 години правих кондиционни тренировки всеки ден от понеделник до петък и преди 2 години се върнах към бягането. Морето предразполага и към колело, плуване, постоянно се организират всякакви спортни събития и така стана ясно, че се справям в няколко дисциплини. За последните 2 години направих Ком-Емине, Тур Странджа с колело, 1 планински и 5 шосейни маратона, няколко полумаратона, олимпийски триатлон, няколко плувни маратона и куп други спортни предизвикателства.

4. Мислиш ли, че спортът помага на децата за тяхното развитие или по-скоро е допълнителен ангажимент, който им отнема времето в което могат да учат повече?
Категорично мисля, че помага, защото спортът е много повече от физическо натоварване-той помага за концентрация, човек да бъде дисциплиниран и отговорен, да социализира и да поема ангажименти. Все качества, които много помагат и в останалите сфери на живота. Постиженията и разочарованията също са важни за израстването на децата.

5. Как успяваш да издържаш големите физически натоварвания?
Убедих се, че трябва да съм благодарна най-вече на тялото си! Явно то е издръжливо, а аз просто не съм знаела. Убедих се също, че почивката и сънят са много важни. За съжаление, често ги пренебрегвам. Вероятно вече съм изградила една спортна форма, която ми позволява да поемам големи физически натоварвания.

6. Имаш ли хранителен режим? Ако имаш какъв е?
За съжаление, не особено. Преди една година спрях да ям захар, най-добре ми се отразява да не вечерям, но не винаги успявам да го спазвам. Всъщност, най-полезно ми е да имам някаква рутина и от там режим, но се оказва по-трудно от пробягване на маратон!

7. По време на дългите бягания взимаш ли някакви течности, храна?
Ако е по-къса дисциплина от 42 км, по принцип не. Иначе, гледам да не спирам на пуктовете и затова се научих да нося с мен меко шише от половин литър, 2 магнезия и 2 гела на MelliGel. Те са изцяло с мед, което за мен е страхотно, защото не консумирам захар, а и вече съм ги изпробвала че не ми дразнят стомаха, вкусни са и бързо действат.

8. Каква е твоята мотивация да продължаваш да бягаш?
Да откривам нови места! Понякога едно бягане е просто добро ‘’извинение“ да се случат много други хубави неща. На последния ми маратон в Истанбул бях придружена от 3 приятелки и стана страхотен уикенд покрай това събитие.

bottom of page